Трекер GPS Magnum MT-400 S
Код товару: 4407
Трекер GPS Magnum MT-400 S
Основною особливістю цього пристрою є можливість роботи в різних режимах. Або як повноцінний GPS трекер, який постійно передає дані, або у спеціальному режимі «маяка». У режимі "маяк" трекер може виходити на зв'язок певну кількість разів на добу. Інтервал виходу можна встановити від 60 хв до одного разу на добу. Трекер під час виходу зв'язок видає координати свого розташування і автоматично вимикається до наступного сеансу зв'язку. Трекер з функцією «маяка» буде корисним як додатковий охоронний пристрій. Трекер у режимі «маяк» не виявляється скануючими пристроями GSM сигналу, що дає додаткову можливість виявити викрадену машину. Також дана функція буде корисною для транспортних засобів, що знаходяться в режимі роумінгу за кордоном, це дозволить значно заощадити кошти. Трекер, що знаходиться в машині, що залишилася в гаражі, або на стоянці в режимі «маяк» дозволить спокійно займатися своїми справами і контролювати постійне розташування транспортного засобу.
Відстеження переміщення транспорту зі встановленим Трекером MT400 S виконується за допомогою WEB-додатку. Також є мобільний додаток «Magnum Track» у Google Play та App Store/
Також Трекер МТ400S дозволяє підключити через цифровий інтерфейс (роз'єм) RS 485 датчик рівня палива, що підтримує LLS-протокол, або здійснювати аналітичний контроль витрат палива. span>
Рекомендовано для використання на наступних рухомих об'єктах:
– Вантажні, легкові автомобілі та малий комерційний транспорт
– Прокатні транспортні засоби
– Маршрутні таксі та спеціальний транспорт
– Сільськогосподарська техніка різного призначення
– Мотоцикли, квадроцикли, скутери та ін. техніка
– Транспортні засоби з бортовим харчуванням 12-24 В
Основні можливості та технічні характеристики:
Номінальна чутливість приймача GPS | —165 dBm |
Кількість незалежних каналів GPS-приймача | 99 Ch |
Діапазон напруги живлення бортової мережі | 6 — 42 V |
Номінальний струм, що споживається від бортової мережі під час руху | 12 mA |
Номінальний струм, що споживається від бортової мережі при стоянці | 6 mA |
Час повного заряду вбудованого акумулятора | 2 години |
Автономна робота від вбудованого акумулятора | до 48 годин |
Автономна робота від вбудованого акумулятора | до 7 діб |
Запис треків до енергозалежної пам'яті без відправки на сервер | до 45 діб |
Зміна основних налаштувань трекера через WEB-додаток | Є |
Налаштування та керування за допомогою SMS-команд | Є |
Оптичний датчик відкриття корпусу | Є |
Інтегровані GPS- та GSM-антени | Є |
Захист акумуляторів від перегріву та глибокого розряду | Є |
Діапазон робочих температур під час живлення від бортової мережі | -40…+85°С |
Контроль бортового живлення автомобіля | Є |
Контроль заряду вбудованого акумулятора | Є |
Контроль розкриття корпусу (оптичний) | Є |
Контроль температури вбудованим датчиком | Є |
Інтерфейс для підключення датчика рівня палива | -40…+85°С |
Універсальні зовнішні входи з 10-бітними АЦП | 2 |
Універсальні виходи із захистом від перевантажень (- 300 мА) | 2 |
- – Абонентська плата за використання сервера моніторингу не передбачена
- – Використання сервера без укладання договору – лише реєстрація
- – Захист доступу до даних моніторингу за допомогою ¦статусу адміністратора та кодування доступу на сервері
- – Безкоштовне зберігання історії про переміщення контрольованого об'єкта до 365 днів
- – Перегляд історії переміщення об'єкта за вибраний період із реєстрацією місць та часу стоянки зупинки
- – Відображення перевищень встановленого ліміту швидкості
- – Регульований період оновлення даних. Мінімальний період оновлення даних на сервері 60 секунд.
- – Реєстрація основних подій: включень і відключень трекера, наявність та відсутність GPS сигналу
- – Можливість формування звіту про переміщення об'єкта за певний період за основними параметрами. Вивантаження файлу звіту у формат XLS.
- – Створення персональної форми звітів про переміщення об'єкта
- – Широкі можливості налаштування параметрів роботи трекера з сервера по GPRS каналу зв'язку:
- – Чутливість акселерометра
- – Чутливість фотодатчика
- – Мінімальний кут повороту, що реєструється
- – Період реєстрації координат при зупинцістоянці
- – Пороги швидкості для реєстрації початку руху та зупинки об'єкта
- – Параметри автовимкнення GPS для економії живлення
- – Параметри примусової реєстрації координат під час стоянки та
- – Параметри роботи в роумінгу