Автосигналізація ICode 06 без сирени
Автосигналізація ICode 06 без сирени
iCODE 06 – автосигналізація без функції запуску двигуна призначена для підключення на автомобілях, які не обладнані цифровими шинами CAN, або там, де підключення до CAN-шин малоефективне. Порівняно з моделлю iCODE 07 Base, що випускалася раніше, в даній системі знижено енергоспоживання брелока з РК-дисплеєм, центрального блоку та реалізовано нові функціональні можливості: робота з силовим підкапотним модулем HM01 та програмування режимів роботи сигналізації та датчиків через комп'ютер.
Особливості системи:
- Максимальний захист від електронного злому «Діалоговий» принцип обміну командами управління між обома брелоками та системою разом з динамічним кодуванням та індивідуальними 128-бітними ключами шифрування для кожної системи робить будь-які спроби зчитування коду останніми електронними «код-граберами» марними. /li>
- Дальнобійний перешкодозахищений радіоканал зв'язку. Багатоканальний радіотракт із фазочастотною модуляцією забезпечує стабільний та надійний зв'язок з автомобілем в умовах сильних індустріальних шумів сучасних мегаполісів на відстанях до 2 км.
- Постійний моніторинг каналу зв'язку з автомобілем. Контроль у режимі реального часу наявності та якості зв'язку з автомобілем з виведенням інформації на РК-дисплей брелока нададуть власнику автомобіля впевненості в тому, що система своєчасно просигналізує про будь-які спроби несанкціонованого впливу на автомобіль.
- Дистанційний контроль за системою та автомобілем у режимі реального часу. Дистанційний контроль стану системи охорони з одночасною індикацією на РК-дисплеї брелока всіх запрограмованих режимів роботи системи, напруги бортової мережі автомобіля, температури двигуна, температури в салоні, поточного часу.
- Максимально можлива кількість охоронних зон. 13 незалежних зон охорони автомобіля, включаючи вбудовані датчики: удару, руху, напруги бортової мережі автомобіля, відключення антенного модуля.
- Щоденник історії подій. Пам'ять останніх 8 причин спрацювання сигналізації з виведенням інформації на РК-дисплей брелока.
- Потужний набір протиугінних функцій та режимів. Режими: іммобілізатора, антипограбування, двокрокового розблокування двигуна. Вбудований ланцюг блокування двигуна з програмованою логікою роботи та імітацією «непрацюючого» двигуна при спрацюванні режиму антипограбування, Вбудований однопровідний кодований інтерфейс для спільної роботи з віддаленими цифровими реле блокування R350/R450 та силовим підкапотним модулем iCODE HM01.
- Увімкнення режиму охорони. Оперативне включення охорони брелоками з/без звукових сигналів підтвердження, з/без звукових сигналів тривоги при спрацьовуванні охоронних датчиків, з відключенням датчика удару та дод. датчика за рівнями, із працюючим двигуном, з активованим режимом турботаймера.
- Унікальний заводський код екстреного керування системою. Унікальний для кожної системи 4-значний заводський секретний код екстреного управління системою, прихований від сторонніх очей під захисним шаром на карті користувача, гарантує власнику автомобіля неможливість запису додаткових брелоків на згадку про систему без його повідомлення.
- Гнучкі канали керування зовнішніми пристроями. Два силових релейних канали з струмовим навантаженням до 15 А і три слаботочні канали з допустимим навантаженням 300 мА кожен дозволять реалізувати будь-які задуми установників і максимально повно задовольнити запити автовласників.
- Зручний інтерфейс користувача. Інтуїтивно зрозумілий набір команд управління зі звуковим підтвердженням набраної команди та максимально інформативний РК-дисплей з розбивкою по сегментах згідно з функціоналом системи для зручного візуального сприйняття.
- Простота інсталяції. З брелока вибирається необхідна чутливість вбудованих датчиків удару та руху, стан сервісних та програмованих функцій та режимів. Вся інформація про параметри, що змінюються, в процесі програмування виводиться на РК-дисплей основного брелока. Для тих, кому подобається програмувати систему через комп'ютер, у систему вбудований інтерфейс підключення центрального блоку через шлейф антенного модуля до порту USB комп'ютера. Крім традиційного варіанта підключення виходів на світ безпосередньо до світлових приладів автомобіля, система дозволяє без використання CAN-інтерфейсу підключатися до штатної кнопки аварійного освітлення.
Технічні характеристики:
- Напруга Харчування - 9 - 15в
- Ток Споживання У Режимі Охорони - Не Більше 30ма
- Діапазон Робочих Температур - Від -40 С До +85 С
- Частотний Діапазон Багатоканального Радіотракту - 433,075мгц – 434,775мгц
- Тип Коду Управління - Діалоговий, Динамічний
- Дальність Дії Радіоканалу Від Основного Брелока До Автомобіля - До 900м
- Дальність Дії Радіоканалу Від Додаткового Брелока До Автомобілю - До 30м
- Дальність Дії Радіоканалу Від Автомобіля До Брелока - До 2000м
- CAN модуль Ні
- Автозапуск Ні
- Діалоговий код Так