Парктронік для переднього бампера Gazer PA45F чорний
Парктронік для переднього бампера з професійними датчиками 58 kHz та тригонометричною системою розрахунку відстаней. Можна об'єднати із задньою системою, підключити до опціонального дисплея PAD20 або до дзеркал заднього виду Gazer для відображення індикації разом із зображенням камери заднього виду.
Ключові переваги
- Професійні датчики 58 kHz та інноваційний принцип визначення відстані на основі тригонометричних рівнянь
- Об'єднання задньої та передньої системи в єдину, з підключенням до загального дисплея або динаміка
- Самодіагностика несправностей при включенні, автоматичне визначення запасного колеса та фаркопа
- Підключення до опціонального дисплея PAD20 та дзеркал Gazer для відображення графічної інформації одночасно із зображенням камери заднього вигляду
- Внутрішні датчики для встановлення в один рівень з бампером
- Налаштування висоти установки, дальності роботи та геометрії бампера за допомогою DIP перемикачів на центральному блоці
- Опціональний програматор для професійного налаштування
- Надійне виконання проводки підключення, підвищений захист датчиків від пилу та вологи IP67
Парктроніки Gazer PA45F з професійними ультразвуковими датчиками 58 kHz та тригонометричною системою розрахунку відстаней забезпечують високу надійність та точність вимірювань до будь-яких об'єктів та за будь-якої температури, дозволяють встановити датчики нижче стандартного рівня або на різній висоті , налаштувати особливості будь-якого автомобіля і навіть на визначення бордюрів. Паркувальний асистент Gazer PA45F можна поєднати із задньою системою Gazer PA40R/PA45R в єдину систему, підключити до опціонального дисплею PAD20 або до будь-якої моделі дзеркала заднього виду Gazer для відображення індикації разом із зображенням камери заднього виду. Система паркування Gazer PA45F включає датчики внутрішньої установки для встановлення в один рівень з бампером авто (кріпляться за допомогою двостороннього скотчу з внутрішньої сторони бампера)
Професійні датчики та тригонометричний розрахунок відстані
Паркувальна система Gazer PA45F використовує професійні ультразвукові датчики з частотою роботи 58kHz, що дозволяє значно підвищити точність та надійність вимірювань, а також встановлювати датчики нижче стандартного рівня. Датчики мають максимальний кут виявлення по горизонталі, що виключає перепустки та сліпі зони між датчиками. Вони спеціально розроблені для використання у різних погодних умовах. Чутливість і точність датчиків не знижуються в залежності від температури на вулиці, будь то сильні морози або спекотні літні дні. Датчики також повністю захищені від бруду та води за стандартом IP67.
На відміну від задніх парктроників Gazer, дана система комплектується екранованими проводами та екранованим центральним блоком, завдяки чому парктронік не сприймає перешкод від штатних приладів авто.
При обчисленні відстаней парктронік Gazer PA45F використовує алгоритм визначення об'єктів, заснований на тригонометричних рівняннях. Для розрахунку відстані до перешкоди використовуються дані відразу з двох датчиків. Таким чином ви отримуєте точну інформацію про відстань до перешкоди, а не відстань від одного окремого датчика до об'єкта, як в інших паркувальних системах. Завдяки цьому датчики паркувальної системи можна встановлювати на різній відстані один від одного і на різній висоті, враховуючи при цьому всі особливості бампера автомобіля. Всі параметри легко налаштовуються під час встановлення системи за допомогою блоку перемикачів на центральному блоці або за допомогою Gazer PAC30.
Об'єднання задньої та передньої систем
Парктронік Gazer PA45F (front) є системою паркувального асистента для установки в передній бампер автомобіля, має окремий блок керування та комплектується чотирма датчиками. Також в автомобіль може бути встановлена система паркувального асистента в задній бампер Gazer PA40R/PA45R (rear), яка має окремий блок управління і чотири датчики. Системи створені таким чином спеціально для того, щоб унеможливити зайву прокладку проводів, уникнути наведень або перешкод при передачі сигналів від датчиків до блоку управління. При цьому передня і задня системи паркування Gazer з легкістю об'єднуються в єдину систему кабелем за допомогою опціонального кабелю Gazer PAC10 . >
При об'єднанні двох систем в єдину використовується загальний динамік або підключення до дисплея Gazer PAD20. Під час руху назад передня система також залишається активною та повідомляє про наближення до об'єктів. Звукова частота сигналів передньої та задньої систем значно відрізняються, щоб водій на слух зміг легко розрізнити їх і миттєво відреагувати. При підключенні єдиної системи до дзеркала Gazer на зображенні відображається індикація задньої системи, а загальний динамік подає звукові оповіщення з двох систем одночасно.
Самодіагностика та алгоритми оповіщень
Паркувальний асистент Gazer PA45F проводить діагностику справності всіх датчиків при кожному включенні системи. Якщо будь-який із датчиків виявиться пошкодженим або несправним, система проінформує про це. Також система автоматично детектує закріплені на автомобілі аксесуари та обладнання, такі як фаркоп, запасне колесо і навіть підніжка, та виключає ці об'єкти із зони виявлення перешкод. Також можна більш точно налаштувати зони виявлення за допомогою перемикачів на центральному блоці або за допомогою комп'ютера та програматора Gazer PAC30.
Для забезпечення комфортного паркування паркувальна система Gazer PA45F розділяє видимий простір перед бампером автомобіля на статичну (ближню) та динамічну (дальню) зони. Якщо об'єкт перестав наближатися до автомобіля в динамічній (дальній) зоні, система припиняє звукові оповіщення і відновлює тільки якщо відстань знову починає скорочуватися. При цьому в статичній (ближній) зоні звукові сповіщення продовжуються постійно, навіть якщо відстань не скорочується.
Підключення до дисплея та дзеркал Gazer
Парктронік Gazer PA45F стандартно комплектується динаміком, який сповіщає про наявність перешкод та наближення до них. Гучність динаміка можна відрегулювати або за потреби вимкнути. Для візуального визначення перешкод та відстані до системи підключається опціональний графічний дисплей LCD Gazer PAD20, який під'єднується замість стандартного динаміка. Дисплей підтримує роботу як з однією системою (тільки задньою або лише передньою), так і з двома системами одночасно, відображає карту перешкод у графічному вигляді, відстань до перешкод і здійснює звукове сповіщення, причому звук різної частоти для передньої та задньої систем.
Система паркування Gazer PA45F сумісна з будь-якою моделлю дзеркала заднього виду Gazer, як серій MM/MU з вбудованим монітором, так і серіями MMR/MUR з монітором та відеореєстратором. Підключення відбувається через кабель динаміка/дисплея в аналогічний роз'єм стандартної проводки дзеркала Gazer. При цьому графічна інформація про перешкоди виводиться поверх зображення камери заднього виду у вигляді різнокольорових кружків, що заповнюються, у верхній частині картинки. При такому використанні одночасно підключається і дзеркало, і динамік, що дозволяє орієнтуватися при паркуванні як за графічною інформацією, так і за звуковими сигналами.
Можливості встановлення та налаштування
Датчики пактроніка Gazer PA45F мають унікальну розбірну конструкцію, і призначені для установки в бампер зсередини. Кріплення датчика розміщується на внутрішню частину бампера, і встановлюється сам датчик. Таким чином видима зовні частина датчика знаходиться в одному рівні з поверхнею бампера, повністю як оригінальний асистент паркувальний, встановлений заводом виробником автомобіля. Для коректної роботи системи важливо, щоб кожен датчик був встановлений перпендикулярно до землі або кут нахилу не перевищував 6 градусів.
Під час встановлення паркувальної системи Gazer PA45F для більшості автомобілів всі необхідні параметри можна задати за допомогою перемикачів на корпусі центрального блоку. Якщо бампер автомобіля має нестандартний вигин або необхідно точніше налаштувати роботу системи, можна скористатися опціональним програматором PAC30. За допомогою програматора можна точно налаштувати такі параметри як відстань між датчиками, висота установки датчиків, вигин бампера, порядок розташування датчиків, змінити статичні та динамічні зони, налаштувати ширину видимості кожного окремого датчика, а також налаштувати звукову частоту сигналів попередження.< /span>
Особливості використання
При підключенні до CAN шини автомобіля: Паркувальна система починає роботу при запуску двигуна. Після того, як автомобіль починає рухатися зі швидкістю вище 15 км/год – система переходить у режим очікування. Коли швидкість автомобіля знижується нижче 15 км/год – паркувальний помічник переходить з режиму очікування в режим визначення дистанції до перешкоди. Також у разі підключення її спільно із задньою системою Gazer PA40R/PA45R вона активуватиметься при включенні задньої передачі.
Без підключення до CAN шини автомобіля: Для включення/вимкнення паркувальної системи необхідно скористатися кнопкою на проводці підключення живлення.
Після увімкнення, слід самоперевірка пристрою. Якщо за результатами перевірки всі вузли та датчики системи перебувають у порядку, система продовжить роботу і розпочне виявлення перешкод.
У випадку, якщо пристрій виявить несправний датчик, піде звукова команда, що позначає неробочий датчик:
- Короткий сигнал - Датчик №1 вимкнений або несправний
- Два короткі сигнали - Датчик №2 вимкнений або несправний
- Три короткі сигнали - Датчик №3 вимкнений або несправний
- Чотири короткі сигнали - Датчик №4 вимкнений або несправний
- Довгий сигнал - Усі датчики вимкнені або несправні
Після сигналізації про несправність одного з датчиків система продовжить роботу і приступить до виявлення перешкоди ґрунтуючись на даних від робочих датчиків. Парковочний радар може працювати навіть за наявності лише одного справного датчика.
Алгоритм сповіщення про перешкоди при підключенні з динаміком:
- Динамік паркувальної системи починає подавати звукові сигнали, коли автомобіль наблизиться до перешкод на 0.9 м і ближче.
- При скороченні відстані інтервал між звуковими сигналами скорочується, що дозволяє водієві орієнтуватися на слух під час паркування.
- Коли перешкода для паркування знаходиться в 0-0.3 м від автомобіля, динамік починає подавати безперервний звуковий сигнал, що свідчить про небезпеку подальшого руху вперед.
- Якщо під час паркування автомобіль зупиниться або почне віддалятися від перешкоди – звукові попередження перестануть відтворюватись через 1.5 сек. Таким чином паркувальний асистент дозволяє уникнути зайвих звукових сигналів усередині автомобіля, якщо водій під час руху вперед зупинився на час або перешкода почала віддалятися від автомобіля. При цьому система продовжує працювати і у разі наближення до перешкоди вона миттєво почне сповіщати про небезпеку зіткнення.
Алгоритм сповіщення про перешкоди при підключенні з опціональним дисплеєм Gazer PAD20:
- Коли відстань до перешкоди становить 0.9-2.5 м, на дисплеї відображається відстань до перешкоди в цифровому вигляді, а також графічне відображення спрацьовування датчиків.
- Вбудований у дисплей динамік починає подавати звукові сигнали, коли автомобіль наблизиться до перешкод на 0.9 м і ближче, спільно з цифровим та графічним відображенням відстані. 24 UK
- При скороченні відстані інтервал між звуковими сигналами скорочується, що дозволяє водієві орієнтуватися на слух під час паркування.
- Коли перешкода для паркування знаходиться в 0-0.3 м від автомобіля, вбудований динамік починає подавати безперервний звуковий сигнал, а замість цифрового показника відстані відображається «-P -», що свідчить про небезпеку подальшого руху вперед.
- Якщо під час паркування автомобіль зупиниться або почне віддалятися від перешкоди – звукові попередження перестануть відтворюватися через 1.5 сек, але цифрове та графічне відображення, як і раніше, оновлюватиметься і відображатиметься на дисплеї. Таким чином паркувальний асистент дозволяє уникнути зайвих звукових сигналів усередині автомобіля, якщо водій під час руху вперед зупинився на час або перешкода почала віддалятися від автомобіля. При цьому система продовжує працювати і в разі наближення до перешкод вона миттєво почне сповіщати про небезпеку зіткнення.
Комплект постачання та рівень виконання
Комплект паркувальної системи Gazer PA45F призначений для професійної установки і включає центральний блок управління, 4 датчики з кріпленнями для внутрішньої установки, динамік, три комплекти змінних адаптерів, комплект проводки з кнопкою примусової активації, а також спеціальну фрезу, лінійку для розмітки бампера, інструкцію з встановлення та налаштування.
Всі компоненти системи та складові комплекту вироблені Gazer за найвищими стандартами автовиробників та відповідають найвищим вимогам щодо якості та безпеки. Так, всі дроти від датчиків до центрального блоку поміщені в гофроізоляцію та додатково екрановані, датчики мають високий ступінь захисту IP67 та максимально широкий температурний діапазон роботи, оснащені спеціальними герметичними роз'ємами. У комплекті передбачений подовжувач динаміка/монітора для прокладки в передню частину салону завдовжки 8 метрів, фреза має вбудовану пружину для максимально точної та акуратної свердловки.
Основні характеристики:
- Напруга живлення - 9V-16V DC
- Максимальне споживання - 400 mA
- Гучність динаміка - 95dB
- Регулювання гучності - Так (Low/High/OFF)
- Кількість датчиків - 4 шт
- Можливість примусового відключення - так (кнопка в комплекті)
- Діаметр датчика - 16,5 мм
- Частота роботи датчика - 58 kHz
- Тип датчика - Пасивний
- Можливість зміни кута установки - Так, адаптери в комплекті
- Мінімальна висота установки - 30 см
- Можливість встановлення датчиків на різній висоті - Так
- Мінімальна відстань виявлення - від 10 см
- Максимальна відстань виявлення - 2,80 м
- Точність вимірювання - 1 см
- Час відгуку - 0,08 сек
- Логічні зони виявлення - Так, 2 зони (динамічна та статична)
- Налаштування системи - Так, DIP перемикачі або програматор
- Автоматичне навчання бамперфаркоп - Так
- Самодіагностика - Так
- Визначення перешкод - принцип тріангуляції
- Температура зберігання - -40 С - +90 С
- Робоча температура - -30 С - +70 С
- Ступінь захисту датчика - IP67
- Ступінь захисту центрального блоку - IP40